Poďme žiť Božie slovo: I.

Božie slovo hovorí:
Jozue 1,9: "Či som ti neprikázal: Buď silný a udatný, neboj sa a neľakaj sa!? Veď Pán, tvoj Boh, je s tebou pri všetkom, čo podnikneš!"
Tieto slová povedal Boh Jozuemu, keď ho žiadal, aby "nahradil" Mojžiša, ktorý zomrel. Vraví: "Či som ti neprikázal...?" Boh mu teda prikázal, aby bol "silný a udatný"... prikázal mu, aby Mu dôveroval, aby sa na Neho spoľahol... Prisľúbil mu, že s ním vždy bude, že vždy bude pri ňom stáť, vždy bude naňho dohliadať a starať sa oňho... Po týchto slovách Jozue spravil rozhodnutie - poslúchol Boha, chcel Mu veriť a spoľahnúť sa na Neho... Tak buďme aj my ako Jozue a dôverujme Bohu. Jozue vôbec nevedel, čo ho čaká, možno riskoval všetko... možno mu hrozilo veľké nebezpečenstvo, no on sa rozhodol nasledovať Boha a kráčal za Ním... Pre mňa je to určite veľká výzva... Málokedy sa viem takto spoľahnúť na Pána, málokedy Mu viem odovzdať všetko, čo ma trápi, málokedy Mu dôverujem na 100%... ale chcem to zmeniť... chcem sa naučiť veriť viac v Jeho moc, v Jeho silu... chcem viac prežívať Jeho moc... I toto je o rozhodnutí - keď si budem hovoriť, že to nedokážem, tak to nedokážem... keď to dám Bohu a budem si s vierou pýtať dôveru v Neho (čo je celkom zaujímavé:) ), tak musím veriť, že som ju dostala - a budem ju mať... (Mk 11,24: " Preto vám hovorím: Verte, že všetko, o čo v modlitbe prosíte, ste už dostali, a budete to mať.")

Komentáre