Pôst - deň druhý

Tak, a mám za sebou druhý deň pôstu od hudby:). A navyše som si dala ešte i pôst od jedla, viac-menej... mala som desiatu (rožtek:)) a obed... A škvŕka mi v bruchu (asi to nie je spisovné slovo, ale to je v tomto momente fuk:D ). Ale to nie je podstatné. Ráno bez hudby je pre mňa najťažšie. Vždy ráno totiž hudbu počúvam - dokáže mi privodiť dobrú náladu, radosť. To si väčšinou púšťam nejaké rýchle piesne od Hillsong... ale dnes - dnes nie... dnes som mala pray-time v tichu a pokoji, a neľutujem... A potom cez deň to už ide trošku ľahšie, i keď stále to pre mňa nie je jednoduché. Verím, že tieto články o tom nevyznievajú ako moja samochvála, ako to dobre zvládam... píšem o tom najmä preto, že sa chcem s Vami podeliť o to, ako ma Pán premieňa, ako úplne mení moje priority, moje zvyky, moje túžby... teraz pociťujem oveľa väčšiu túžbu po Ňom ako kedysi... a vlastne sa modlím už, sa mi zdá, že úplne furt:D... Ale som si plne vedomá, že nikdy nebudem s Ním dosť na to, aby som bola v tom spokojná sama so sebou... No to neznamená, že to teraz vzdám a nebudem s Ním tráviť čas vôbec... práve naopak! To, keď sa niečoho pre Neho vzdám, je to najkrajšie a najobohacujúcejšie, čo môžem spraviť - tak to teraz vnímam a tak to teraz chcem žiť... Tak ak Ti Boh kladie na srdce, že sa máš pre Neho niečoho vzdať - neváhaj a poď do toho! Nevravím, že to bude jednoduché, ani že to zvládneš za deň či dva... možno to bude trvať týždne, mesiace, roky... ale chcem Ti povedať, že to stojí za to... že stojí za to, nechať sa premieňať Jeho Duchom a vidieť, ako mocne koná v mojom živote - že vďaka Nemu sa môžem meniť na lepšieho a slobodnejšieho človeka...
Iz 58,11: "A Pán ti dá neprestajný spočinok, jasnosťou naplní tvoju dušu a tvoje kosti upevní; budeš ako polievaná záhrada a ako prameň vôd, ktorého vody nesklamú."

Komentáre

Martin Broz napísal(a)…
wow.. amen
pozri evanjelicky preklad Iz 58,11 - tam to znie inak, tie slova!
Suzy Guru napísal(a)…
a kde najdem evanjelicky preklad?:) bo doma ho nemam:D
Martin Broz napísal(a)…
ale mas..
sak miro ma evanjelicky..
alebo na nete si najdi niekde..
Suzy Guru napísal(a)…
vlastne:) ale dobre to je veru;) mas pravdu...