Pôst - deň tretí

A mám za sebou už vlastne tri štvrtiny svojho pôstu...:) Dnes to už fakt bolo také zvláštne...
také dosť ťažké. Keď si uvedomujem, ako mi tá hudba chýba, je to pre mňa trochu smutné,
že tvorí až takú veľkú časť môjho života, že bez nej prakticky neviem byť... Ale stále sa modlím, aby tento pôst nebol pre mňa nejakým mojím ľudským dokázaním si, že to zvládnem, ale aby to bol čas oslobodzujúci od svetských vecí, od radostí tohto sveta... aby to bol čas premeny môjho charakteru,mojich priorít... Ľudia, neverili by ste, akú som dnes mala veľkú chuť vzdať to, nechať to tak a pustiť si čosi.
Ale povedala som si, že sa nevzdám, že budem bojovať s Pánom (akože s Jeho pomocou, nie že proti Nemu:D ) a On mi dá silu zvíťaziť sama nad sebou... a zatiaľ dal:) už len verím, že sa nestane, že prvá vec, ktorú v sobotu spravím, bude pustenie si hudby... nechcem
opäť do toho spadnúť. Verím, že tento pôst nebude pre mňa len niečím, čo si pretrpím, vydržím a pod., ale že to skutočne bude
mať nejaký "dopad" v mojej budúcnosti a že to skutočne aj niečo zmení...
Joel 2,13: "Roztrhnite si srdcia, a nie rúcho, obráťte sa k Pánovi, svojmu Bohu, veď je dobrotivý a milosrdný, trpezlivý a veľmi ľútostivý a môže odvrátiť nešťastie."

Komentáre