Pôst - deň štvrtý

Tak, a dnes sa môj pôst skončil:)... teda, včera, lebo je už sobota vlastne... a predstavte si, nebola prvá vec, ktorú som v sobotu spravila, pustenie si hudby:)... Ale včera to išlo celkom fajn, vďaka Bohu:). Som si vedomá, že keby neprosím o Jeho milosť do tejto veci, padnem už v prvý deň. Ale keď som to odovzdala do Jeho rúk a nechala Ho pôsobiť, zvládla som to - takže som len ďalším dôkazom toho, že Boh je mocný...:) opäť musím pripomenúť, že to pre mňa vôbec nebolo jednoduché. Nebudem sa tváriť, že som si na hudbu ani nespomenula - práve naopak... každých päť minút mi prichádzala na myseľ nejaká iná pieseň (a to väčšinou ani neboli tie kresťanské), ale už na začiatku som do toho išla s vedomím, že sama to nedokážem a prosila som Pána o silu zvládnuť to každý deň môjho pôstu - a myslím si, že to bolo to najdôležitejšie... Tak Vás, sestry a bratia, len povzbudzujem k tomu, aby ste sa postili - nie je to až také strašné, ako si mnohí myslia:)... a pre Neho sa predsa oplatí vzdať čohokoľvek, či nie???:)
Dan 9,3: " I obrátil som tvár k svojmu Pánovi, k Bohu, aby som ho hľadal modlitbou a prosbami s pôstom, vrecovinou a popolom."

Komentáre