Som to ja... krásna a Bohom milovaná (pre ženy, dievčatá, slečny:) )


Prísl 31,30: "Spanilosť je klam a krása - daromnosť; chválu si zasluhuje žena, čo sa bojí Pána."

Možno sa Ti to bude zdať ako fráza, ale chcem Ti povedať, že si krásna. Asi si si pomyslela "hmm, no jasné", alebo si sa len pousmiala. Alebo to s Tebou nič nespravilo... Ale Boh mi dáva písať tieto slová a verím, že sú adresované i Tebe.
Chcem Ti povedať, že ja sama určite nie som nijaká modelka z reklamy, ktorá sa páči moderným chlapcom. A chcem Ti povedať, že ma to kedysi deprimovalo. Keď som uverila v Pána, nejakým zázrakom som pochopila a akceptovala, že som na Boží obraz a že Jemu skutočne nezáleží na tom, ako vyzerám. No stále ma zarmucovalo to, že chlapcom sa páčia úplne iné dievčatá. A Boh ma stále učí prijímať sa. Učí ma, že On ma stvoril - a predsa nič, čo stvoril dokonalý a nádherný Boh, nemôže byť
škaredé... Učí ma, že som presne taká, akú ma chce a akú ma miluje.
Chcem Ti povedať, že viem, aké to je - cítiť sa nepekná, cítiť sa najhoršia na svete... Ak máš akýkoľvek problém so svojím výzorom, tak vedz, že som si prežila čosi podobné, ak nie aj to isté.
Ďalej Ti chcem povedať ďalšiu "frázu". Boh Ťa neskutočne miluje. Miluje na Tebe všetko okrem hriechu (a aj ten Ti odpúšťa, ak Mu ho vyznáš a oľutuješ)...
Miluje Tvoje oči. Dal Ti ich, aby si videla a aby si mohla svojím pohľadom potešiť iných ľudí. Je úplne irelevantné, akej farby sú... Bohu sa páči každá farba, pretože je jej Tvorcom... aj keď Ty možno nikdy nebudeš spokojná s ich farbou, prosím Ťa, uvedom si, že Boh Ti ich dal nie preto, aby si ich obdivovala v zrkadle, ale preto, aby si mohla pohľadom vyjadrovať veci - môžeš vyjadriť sústrasť, lásku...
Boh miluje Tvoje ústa. Nezáleží Mu na tom, či sú veľké, malé, či máš hrubú alebo normálnu spodnú peru:). Dal Ti ich, aby si mohla hovoriť... aby si Ho mohla ospevovať a chváliť Ho, svedčiť o Ňom slovami... Dal Ti ich, aby si sa usmievala - úsmev je to najkrajšie, čo môžeš iným ľuďom dať a nič Ťa to nestojí... Všimla si si niekedy, ako sa tvária ľudia na ulici? Hlava sklonená, pohľad upretý na zem,
rýchla chôdza... A všimla si si niekedy, ako sa zmení výraz ich tváre, keď ich s úsmevom pozdravíš?:)
Boh miluje celú Tvoju tvár. Dal Ti mimiku, aby si vedela vyjadriť i bez slov, ako Ti je... Jeho dielo je tak fascinujúce!
Boh miluje Tvoje ruky. Dal Ti ich, aby si nimi slúžila ostatným... aby si nimi hladila, objímala, tvorila i skúmala... a najmä, aby si ich v modlitbe dvíhala k Nemu.
Boh miluje Tvoje nohy. Miluje ich bez ohľadu na ich dĺžku či šírku:)... dal Ti ich, aby si mohla kráčať po tejto zemi a ohlasovať Jeho slávu.
Boh miluje Tvoje brucho. Aj keď je možno väčšie, ako majú dievčatá typu 90-60-90... Dal Ti ho, aby v ňom mohol vyrásť nový život...
Boh miluje celé Tvoje telo. Dal Ti ho také, aké ho máš, pretože keby si vyzerala inak, možno by si nikdy nesúcitila s ľuďmi,
ktorí vyzerajú tak, ako Ty - či sú tuční, chudí, alebo akurát:). Či majú veľký zadok, široké plecia, malú hlavu... pretože všetci sú stvorení na obraz Boží!
Každý jeden človek je nádherný! Prajem Ti, aby si toto vedela každý deň prežívať s Bohom... nech si úplne premieňaná Jeho láskou... Nech Ti dá precítiť, akú vysokú hodnotu máš v Jeho očiach!!!

Komentáre