"RED BATMAN & HILLSONG BONTÓN" VO VSETÍNE!!!

Prepáčte mi tie názvy:)... ale som si proste musela urobiť srandu, hehe... Takže, pre neznalcov: v skutočnosti tam boli MATT REDMAN & HILLSONG LONDON.

Na tento dvojkoncert sme sa chystali a tešili už veeeľmi dlho. Bolo kúpených 50 lístkov, ktoré sa do jedného predali a tak sme sa v nedeľu, 15. júna 2008, vybrali objednaným autobusom do Česka. Ja osobne som asi týždeň riešila, s kým budem sedieť:). A keďže som k autobusu prišla s mojou sestrou a jej kamarátom medzi poslednými, vstúpila som doň a bol takmer úplne obsadený. Sadla som si k neznámej dievčine - ale cestovanie nie je až také podstatné. Na miesto sme prišli čosi po štvrtej hodine, čiže sme mali ešte približne dve hodiny času. Rozdelili sme sa na menšie skupinky a išli sa prejsť. O hodinu sme sa mali stretnúť "pod stromom pri telefónnej búdke", aby sme dostali lístky.

Keď sme vošli do haly zimného štadióna, bola ešte asi poloprázdna. Boli sme svedkami toho, ako sa v priebehu pätnástich minút môže jedna veľká hala naplniť až na 4000 ľudí. Zabavili sme sa na predstave, koľko to trvalo v skutočnosti, a koľko by to trvalo na DVD, keby to natáčali - ľudkovia kráčajúci rýchlosťou hádam 500 km/h by to zvládli aj za pol minúty.

Pár minút po šiestej začal koncert. Najskôr na pódium vybehli Hillsong na čele s Petrom Wilsonom (ktorý mi bol veru až prehnane sympatický, ale psst, hehe) a potom sa v priebehu piesne pridal Matt... videli sme video o charitatívnej organizácii Compassion; Peter Wilson sa modlil s ľuďmi, ktorí chceli zažiť znova pokoj s Bohom; kričali sme na Božiu slávu --> to bol Petrov nápad:); hrali úžasné pesničky:). Po prvý raz sa mi stalo na worship-koncerte, že som viac piesní poznala ako nepoznala. Veru, od včera mám Matta Redmana oveľa radšej ako predtým:). Spievali sme verše z Jóba (Blessed be Your name); Tancujem, spievam si, som do Kráľa zbláznený (Undignified); Hosanna; že prišiel čas (The time has come); aký dobrý je náš Pán (How great is our God); že je slávny a najúžasnejší zo všetkých - že JE (Jesus is); že Mu všetko dobrovoľne dávame (Take it all) a mnoho iných piesní.

Bola to proste paráda! Pre mňa veľmi dobrý modlitebný čas plný pokoja a radosti a uvedomovania si Božej prítomnosti... Vďaka Bohu za takéto akcie! Keby som to mala porovnať s Hillsong United v Budapešti, títo na mňa spravili oveľa väčší dojem, pretože to bol skutočne čas s Pánom, a nie nejaká šou... Z koncertu v Budapešti som mala skutočne pocit koncertu... čo už...

Takže, v konečnom dôsledku to hodnotím veľmi pozitívne a verím, že sa takýchto akcií budeme môcť zúčastňovať častejšie:)...

Komentáre

Unknown napísal(a)…
Funny, funny :) Hehe .. ale psst :)