3rd day in UK

Presli dva dni a zas sem pisem:)...
Dole sa veceria, ja sedim hore v tatinovej izbe pri pocitaci a nenapada mi nic lepsie, ako si sadnut za pc... heh... srandujem;).
Dnes sme navstivili Stonehenge, Avebury a Oxford... Bolo to dost unavne, aspon ja som teda pekne rozbita... Ale vsak co, aspon sme pekne vyuzili den;).
Zajtra sa chystame na miesto, na ktore sa najsamviac tesim. Warwick = hrad, kde zil Henrich VIII. (to je ten, co mal 6 manzeliek)... To budu este len fotky rytierov na Dzankinom blogu:D... Urcite sa aj ja s dajakym odfotim... uz sa tesim na nich!
No nic, to len tak pre informaciu, ved dlhsie udaje mozete najst na blogu mojej sestry... Tak nechcem pisat to iste, co ona...
Idem sa teda venovat svojej eventualnej spisovatelskej kariere a pisat o rytierskom turnaji (ano, to myslim celkom vazne;) pisem historicky ''roman'' z trinasteho storocia)...

Komentáre