... trying to make you happy, my dearest one ... :)

Ivonka..
Moja drahá sestrička v Kristu, moje povzbudenie v časoch ťažkých a zložitých, moja modlitebníčka..
A to je len zlomok z toho všetkého, čím pre mňa si:).
Spoznali sme sa.. kedy? Námestovo ´06, že? ;) Náš spoločný zážitok, kedy si ma zavolala.. ehm! Pardon, to je tajné vlastne, že? Ale bolo to super! Sme sa zasmiali, teda najmä ja na Tvojej otvorenosti. Tak a to, že si ma zavolala vtedy, aby som išla s Tebou "tam", nás zblížilo a zoznámilo. Nikdy nezabudnem, hehe. Však mi to aj často pripomínaš:).
A potom.. naše časté spoločné prechádzky s Charliem, občas i Jenny, naše romantické walks through Miklovky.. naše sedenie na lavičke na námestí; to, ako som sa s Tebou fotila a robila bláznivé ksichty, neriešiac, kto ide okolo nás a kto ma vidí; ako sme sa smiali.. a mnoho iného, na čo si momentálne nespomeniem:).
Potom sme sa spolu začali i modliť:). Trochu to trvalo a bolo to celé vďaka Tvojej iniciatíve, za čo som nesmierne vďačná, lebo by som sa na to asi neodhodlala. Potom sme si žehnali.. potom sme sa hlbšie zdieľali, začali hovoriť o Bohu..
Potom prišli moje divné nálady, kedy som mala pocit, že sme spolu príliš veľa.. čo bola, samozrejme, blbosť. Veď to obe vieme:). Potom prišli i moje divné výkyvy, kedy som Ti všetko možné vyčítala, hnevala som sa na Teba.. však i o tom obe vieme. A teraz mi je to o to viac ľúto. A Ty si stále nestrácala trpezlivosť, bola si so mnou, venovala sa mi, starala sa o mňa, zaujímala sa o mňa, nehnevala si sa.. Bola si SO MNOU. Ďakujem!
Naše priateľstvo je mi veľmi drahé, Ivon! Verím, že Ti je to jasné;). Mnohým veciam si ma naučila, mnohým ma ešte asi aj naučíš:).
We miss you in Slovakia, my dear! Hope you know it.. Hope you´re happy now, cause I tried to make you happier:). Cause I´m interested in your living in Denmark!
Mám veľmi rada "moju" Ivon, ale Boh ju viac! Však ona VIE!!!
(a tá fotka - je to asi najhoršia, akú mám, ale je super, nie?;) som to ale lovila v tej mailovej schránke, keďže si mi to poslala 20. mája:D )

Komentáre

Martin Broz napísal(a)…
jedna z najkrajsich fotiek...
iWon napísal(a)…
no waw ...som dojatá zuzi... :) DAKUJEM
iWon napísal(a)…
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fsuzy-guru.blogspot.com%2F&hl=sk&ie=UTF-8&sl=sk&tl=en :):):)
Suzy Guru napísal(a)…
najlepšie je "I was fishing in the mailbox" :D:D:D
iWon napísal(a)…
hahaha, tak tomu ver:) :) :)