"Láskou odvekou som ťa miloval, preto som ti zachoval priazeň." (Jer 31,3)

Husté slová, nie? Ma dostali.. mňa celkom dosť v poslednom čase dostáva tá Božia láska:)

Aj ja Ho chcem takto milovať. Viac, než čokoľvek, než kohokoľvek. Pretože práve On je toho hoden. Práve On si to zaslúži, práve On to má mať. Má mať moje srdce - úplne celé, bez skrytých miestočiek. A ja Mu ho túžim dať.. a ľúbiť Ho odovzdane, so spoľahnutím, s dôverou.. s dôverou, že On je Otcom, ktorý sa stará..

Sú to otrepané slová, ale pravdivé: "Veď Boh tak miloval svet, že dal svojho jednorodeného Syna, aby nezahynul nik, kto v neho verí, ale aby mal večný život." (Jn 3,16) "Čo je láska, poznali sme z toho, že on položil za nás svoj život. Aj my sme povinní dávať život za bratov." (1 Jn 3,16)

Láska, ktorá Ho doviedla až na kríž. On to vedel, od začiatku. Zastavuje sa nad tým moje ľudské chápanie.. a ostáva iba úžas. A vďačnosť, nekonečná vďačnosť.. že kvôli MNE sa obetoval. Nehodnú spravil hodnou. Hriešnu môže spraviť svätou. Nenávidenú miluje. S drzou má trpezlivosť. Chorú lieči. Ranenú uzdravuje. Trpiacu objíma. Plačúcu hladí.

Je proste úžasný.. však?:)

Komentáre

Victor napísal(a)…
hm hm hm :)
Suzy Guru napísal(a)…
co co co, viktorenko?:)
Stanka Behulová napísal(a)…
krajsie by som to nenapisala
Suzy Guru napísal(a)…
uuha, dakujem:)