BOJ alebo RYTIER A KVETINKA:)..






Aspoň raz sem môžem dať obrázok rytiera:)..

To, čo momentálne prežívam v živote, je boj. Aspoň pre mňa. Možno z pohľadu niekoho iného by to bola malina.. Ale nemám ľahké obdobie. Už dlho prežívam vo vzťahu s Pánom sucho a púšť. Takže vždy, keď sa Peťo v nejakom slove dotkne tejto témy, úplne mu rozumiem. Mám to asi nejako od začiatku roka.. Myslím, že dosť dlho. A večne som v tom iba nariekala (nie doslova:) i keď možno aj také chvíle boli, ale si nespomínam), nič viac. Proste, som si povedala, že nič neprežívam v modlitbe, čo už. Rátala som s tým, že to príde, a spolieham sa na to, že to prejde. To predsa stačí, nie? Veď nemám stáť na pocitoch. Tak som si včera hovorila tieto slová, a z môjho vnútra sa úplne vydralo na povrch: "Nie, ja toto nechcem už hovoriť! Nedokážem na pocitoch nestáť, ja predsa potrebujem cítiť Pána." Áno, potrebujem. Je síce fajn prežiť si sucho a potom sa tešiť z Jeho prítomnosti, ale to dokážem povedať, až keď mám to sucho za sebou. Takže teraz nie. Teraz už nechcem byť silná. Už sa nebudem hrať na rytiera. Teraz nech je tým rytierom On a nech ma vyslobodí z toho, čo žijem. On je silnejší. Musím si priznať, že to nedokážem. Nechcem sa už hrať na dokonalú pred svetom, pred sebou, pred Ním. Svetu to môže byť jedno, On ma pozná. A môj vlastný názor na mňa? Som predsa omylná a nedokonalá. Raz to musím pochopiť. Priznať slabosť nie je pre mňa jednoduché. Došlo mi to možno prineskoro.. ale dúfam, že nie. Nemám dobrý čas v modlitbe, je mi ťažko a nechce sa mi do toho. Jediným povzbudením sú mi žalmy, ktoré som sa rozhodla čítať. Ale ostane to pri tom, že sa poteším na pár minút, a potom zabudnem na tie slová, ktoré som čítala. Najčastejšie je to preto, že ich čítam pred spaním.. a to mi, samozrejme, do rána vyfučí z hlavy. Joj, treba mi veľa naprávať:)..

Ale tak.. spolieham sa na svojho rytiera. Možno toto prirovnanie Boha k niekomu historickému vyznie ostatným smiešne, no mne ako milovníčke histórie úplne pasuje:).. aspoň v tom, čo práve prežívam. Pán je môj rytier a v Ňom mám ochranu, na Neho je spoľahnutie a On sa postará, zahynúť nenechá.. a ja túžim byť Jeho kvetinkou, malou a voňavou (Christallinus)..:)

Komentáre