Samochvála smrdí..


..ale prijatie samej seba v Pánovi je niečo krásne a úžasné:)..

Dnes mám meniny. To sa nechválim, len to oznamujem:). A včera som sa zamyslela nad významom svojho mena.. ktorý všetci čitatelia môjho blogu už verne poznajú:). Teda, ľalia.. hmm.. pekná kvetinka je to. Ale som tak nad ľaliami premýšľala viac. A vlastne som dospela k tomu, že ľalia je kráľovský kvet. Dokonca aj kráľ Dávid ju mal vo svojich záhradách. A v každej správnej kráľovskej záhrade by ste ju mali nájsť:). A tak som rada, že môžem byť takýmto kráľovským kvetom.. krásnym pre Kráľa. Kedysi dávno sa mi moje meno veľmi nepáčilo. Teraz, keď poznám jeho význam, si ho vážim a som rada, že mi ho rodičia vybrali:). Vlastne ani poriadne nevedeli, čo to vo mne spôsobí.. ale Boh si to použil a to mi pomáha prijímať svoju identitu v Ňom. A za to som vďačná..:)

Komentáre