New birthday

Takže.. čakala som, kedy sa dostanem k fotkám z krstu, aby som sem mohla nejakú vycapiť ako ilustráciu, ale ešte stále som žiadne nevidela, tak som si povedala, že to nebudem zdržiavať, hehe.
No, mám za sebou teda krst, birmovku, prvé prijímanie a už dokonca aj prvú spoveď:).
O krste asi písať nebudem, však väčšina z vás tam bola. Teda, kto ste to chceli vidieť, tak ste tam asi boli:).
Ale žijem taký nový život odvtedy. Teda, veci, ktoré zažívam, sú pre mňa nové. Je to super. Je veľmi zaujímavé prijímať Ježiša takým novým spôsobom, doteraz nepoznaným. Síce sa bojím, že mi to zovšednie, lebo ono sa to už pomaly aj deje, ale nechcem sa toho vzdať. Viem, cítim, že mi to dáva radosť a teším sa z toho.
Čo sa týka birmovky.. vybrala som si meno Ester. Príbeh tejto biblickej ženy ma oslovil prvý raz vďaka slovu z Exitu - od Vlada Žáka. Zapáčil sa mi. Ten príbeh, nie Vlado:D. A tak som si ho aj sama preštudovala v tej hrubočiznej knihe zvanej Biblia. A zistila som, že má naozaj niečo do seba. A veľmi ma oslovila kpt. č. 14 s názvom Esterina modlitba. Pochopila som, že hoci žila na kráľovskom dvore a bola kráľovou najmilšou (ktovie, z koľkých..) ženou, bola strašne nešťastná. A rozhodnutá slúžiť Bohu. Za každú cenu. V tom je mojím vzorom:).
A tá spoveď.. no, o tom zrejme veľa písať nebudem, hehe. Ale mám po nej taký uľahčujúci pocit. Taký fajn. Tak sa vlastne teraz teším zo všetkých tých vecí, ktoré spoznávam..:) toť vše

Komentáre