S pohľadom na Tvoju tvár túžim kráčať dnešným dňom!

Dnes netečie voda. Teda, nemala by tiecť. Zatiaľ tečie; uvidíme, dokedy. Pointa: Zuzka má vďaka tomu voľno zo školy. Keďže voda nemala tiecť od 6:30 (práve je 8:07 a fakt tečie), vstala som o šiestej, aby som stihla všetky svoje ranné procedúry + napustiť nejaké tie zásoby vody do vane, z ktorej tá voda aj tak ktoviekam odteká.. (ale fakt, to je divné, nie? najprv vidím vaňu plnú vody, prídem o trištvrte hodiny a tej vody je tam asi polovica) Keď bolo 6:44, rozmýšľala som, čo teraz budem robiť s tým časom, ktorý mám. A napadlo mi: Však choď na omšu. Fíha, zaujímavá myšlienka, vravela som si. V pohode. Nikdy sa mi ešte nepodarilo ráno ísť na omšu; a moji súrodenci ma v tom často povzbudzujú (najmä môjmu bratovi sa to darí praktizovať, keď je na Novej, lebo sa nemusí nikam ponáhľať - ale aj tak obdivujem jeho schopnosť zobudiť sa v takom skorom čase, keď NEMUSÍ). A tak som išla. Vzala som si aj mp3 player a pustila si po veeeľmi dlhom čase eSPé a pesničku Túžim rásť. A tak mi to pasovalo do toho, čo som práve robila.. Kráčala som o trištvrte na sedem ráno do kostola = dnes preskočím všetky hranice mojich chvál... A ďalej: Viem, že môžem lásku iným dať, z rutiny vyjsť... (moja rutina = nechodenie ráno na omšu, of course.. vďaka Pánovi za milosť prekonávania svojich možností a zvyklostí!) A nakoniec: Viem, že nemám strach smelo vyznávať, On je v meste Pán, zavolám HOSANNA! V Tvojej nádeji túžim rásť, Hosanna, Tvoju vôľu vždy chcem nájsť... Hosanna, vzývam vznešený majestát, Hosanna, môžem s anjelmi blízko stáť! Nie je to super song? Možno obohratý, možno nie.. Ale pre mňa v dnešný deň maximálne úprimné vyznanie. Je naozaj úžasné môcť začať deň s Bohom. Neviem, či a kedy sa mi ešte podarí ísť na omšu ráno a začať ňou všetku svoju činnosť... ale toto dnešné zobudenie sa o šiestej (ktoré v podstate nemá zmysel, keď tá voda potečie, ale vôbec ma to netrápi:) ) stálo za to.

Komentáre

Janka Guričanová napísal(a)…
:) :) :) dobrééééé !