Ako Zuzka objavila Ameriku I.

Amerika číslo 1
Skupina Muse iste nie je nikomu úplne neznáma. Ja som ju poznala z počutia dlhšie, ale nevenovala som jej pozornosť. Až raz... som náhodou v telke videla klip k piesni Undisclosed Desires a zaľúbila som sa do nej. Tak som si hneď stiahla aj album s názvom THE RESISTANCE, ktorý vyšiel v roku 2009. Keď som ho počúvala prvýkrát, nepáčil sa mi veľmi. Zdalo sa mi to ako zmes najrôznejších skupín, ktoré by mi v živote nenapadlo spojiť (napríklad Marilyn Manson, Queen, U2 a pod.). No ako som si to napočúvala... páči sa mi to čím ďalej viac. A keď som ich počúvala naživo... tak som si len so spokojným úsmevom vychutnávala úžasný spev Matthewa Bellamyho. Často sa totiž stane, že speváci naživo zlyhajú... (aspoň čo sa týka môjho hudobného výberu, haha) A Matthew ma nesklamal; skôr naopak, prekvapil. Veľmi pozitívne. Takže všetkým, ktorí majú radi alternatívu, odporúčam jednoznačne kapelu Muse. (koniec prvej reklamy)

Komentáre