Ako Zuzka objavila Ameriku II.

Amerika číslo 2

Skupina OneRebublic asi tiež každému čosi hovorí. Myslím, že nikoho neobišiel megahit Apologize, na ktorom pracovali spolu s Timbalandom. A túto pieseň mám už pár rokov nastavenú ako zvonenie budíka. Bez nej by som asi ani nevstala, haha. Pred pár týždňami mi zišlo na um, že si stiahnem aj od nich nejaké albumy. Však klipy, ktoré majú, sa mi celkom páčia (teda, tie piesne), tak prečo nie. A potom som si vyyoutubeovala aj nejaké videá naživo a padla mi sánka. Kto by to povedal na toho Ryana Teddera, že tak peckovo spieva? Raz som v rádiu počula nejakého "moderátora" (ako sa nazývajú??) povedať, že spieva, akoby mu niečo niekde pricvikli... normálne som sa naňho naštvala. On tak spieva, že mi sánka padá stále. Snažila som sa (desperately) nájsť nejaký song, ktorý by dal zle... ale nepodarilo sa mi to. Moje nadšenie teda neopadá. Umenie je umenie, raz darmo. Kdo umí, ten umí. A Ryan teda umí. (koniec druhej reklamy)

Komentáre