Who I am..

Už dlhšie počúvam kapelu Die Happy, v ktorej spieva Marta Jandová.. Počas toho, ako "porotcovala" v Superstar, som ju nemala rada. Ale keď som ju počula naživo spievať, tak som si povedala, že to asi bude stáť za to. Vedela som, že DH sú rocková kapela, takže som predpokladala, že sa mi to asi bude páčiť. Moje predpoklady sa potvrdili už dávnejšie. Ale dnes som si po dlhom čase pustila ich hudbu a hneď prvá pieseň, ktorá začala hrať, bola tá, ktorú by som zaradila medzi ich najlepšie.. Nemám napočúvanú celú ich diskografiu, ale táto pieseň má úplne nádherný text, aj taká slaďákoidná je. Takže ju sem dávam.. Mne sa ten text fakt veľmi veľmi páči:). Here it is (aj s voľným prekladom:D ):

I AM
I'm an angel - Som anjel
I'm a devil - Som diabol
I am sometimes in between - Niekedy som dačo medzi tým
I'm as bad as it can get - Som taká zlá, ako sa dá
And good as it can be - A taká dobrá, aká len môžem byť
Sometimes I'm a million colors - Niekedy som pestrofarebná
Sometimes I'm black and white - Niekedy len čierno-biela
I am all extremes - Obsahujem všetky extrémy
Try to figure me out - Pokús sa rozlúštiť ma
You never can - Nikdy sa ti to nepodarí
So many things I am - Pretože ma tvorí toľko vecí

I am special - Som jedinečná
I am beautiful - Som krásna
I am wonderful, powerful, unstoppable - Som čarovná, mocná, nezastaviteľná
Sometimes I'm miserable - Občas som úbohá
Sometimes I'm pitiful - Niekedy som poľutovaniahodná
But that's so typical of all the things - Ale to všetko je typické pre to
I am - čím som

I am someone filled with selfbelief - Som niekto naplnený sebadôverou
And haunted by selfdoubt - A prenasledovaný pochybnosťami o sebe
I got all the answers - Mám všetky odpovede
I got nothing figured out - A pritom som na nič neprišla
I like to be by myself - Som rada sama sebou
I hate to be alone - Neznášam byť osamelá
I'm up and I am down - Som hore a som dole
That's a part of the thrill - To je časť napätia
Part of the plan - Časť plánu
Part of all of the things - Časť všetkého
I am - čím som

I'm a million contradictions - Som milión protirečení
Sometimes I make no sense - Občas vôbec nedávam zmysel
Sometimes I'm perfect - Niekedy som dokonalá
Sometimes I'm a mess - Niekedy som len chaos
Sometimes I'm not sure who I am - Niekedy si nie som istá, kým som

But I am special - Ale som jedinečná
I am beautiful - Som nádherná
I am wonderful, powerful, unstoppable - Som kúzelná, silná, nezastaviteľná
Sometimes I'm miserable - Občas som úbohá
Sometimes I'm pitiful - Niekedy zas poľutovaniahodná
But that's so typical of all the things - Ale to všetko je typické pre to
I am - kým som

I am special - Som jedinečná
I am beautiful - Som krásna
I am wonderful, powerful, unstoppable - Som čarovná, mocná, nezastaviteľná
Sometimes I'm miserable - Občas som úbohá
Sometimes I'm pitiful - Niekedy som poľutovaniahodná
But that's so typical of all the things - Ale to všetko je typické pre to
I am - čím som

Komentáre