Na dlhé popoludnia alebo iné nudné, činnosťou nenaplnené chvíle

Nikdy by som si nebola pomyslela, že napíšem blog o inom blogu, o inom bloggerovi. Ale toto mi nedá proste:).
V piatok mi kamoška Jules dala lístoček a na ňom napísané dve webové adresy. Tak si vravím, že si to kuknem. A tak som naťukala prvú - http://www.youtube.com/charlieissocoollike. A hneď som sa zamilovala do nádhernej britskej angličtiny tohto mladého muža:). A jeho humor... tiež sto bodov! Ak sa teda niekto bude niekedy nudiť a nebude vedieť, čo bude mať robiť... alebo sa proste len bude chcieť zasmiať, tak určite si kliknite buď na tú adresu vyššie alebo na http://charliemcdonnell.com/. Fakt to stojí za to! A najlepšie videá, ktoré odporúčam, sú v sekcii CHALLENGE CHARLIE - to mu tam rôzni ľudia píšu všelijaké bláznivé a šialené výzvy a on sa pre niektorú z nich rozhodne a uskutoční ju... Naposledy vyrobil Charlie shake z rybích prstov, škorice, mlieka, kečupu, marshmallowov a iných vecí a všetko to vypil:D. A moje najsamobľúbenejšie video sa volá My American Accent, v ktorom sa tento krásny Brit pokúša hovoriť s americkým prízvukom a znie to úplne perfektne:). Takže naozaj odporúčam!!
Charlie je proste cool... a keď pozeráte jeho video, na konci vám to povie, že pozeranie jeho videa "makes you like... cool"...:)

Komentáre

Unknown napísal(a)…
ha ha ,charlie :D prepac zuzanka, nahodou som tu zabludila a pozeram ze... :) som ta namotala :) (okej, toto nie je komentar ake vacsinou pisem, len ma ten fakt pobavil). pekny dni kzelam :)
Suzy Guru napísal(a)…
si ma veru inak namotala:D teda, Charlie ma namotal.. ci ako:p no co, priznavam.. a netajim sa tym a som na to hrda:D:D:D