Battlestar Galactica

Včera som dopozerala najlepší sci-fi seriál na svete:). Tak len v krátkosti, nech náhodou neupadne do zabudnutia, a nech sa vyskytne na mojom blogu medzi vecami, ktoré ovplyvňujú môj život alebo ktoré priamo žijem.
Galacticou som priamo žila:D. K tomuto seriálu som sa dostala (ako k väčšine) vďaka môjmu bratovi, ktorý mi o ňom rozprával, a jedného večera mi pustil úžasný song - Kara remembers, a ja som už vtedy začala rozmýšľať, že na čo si to tá Kara spomenie:).
A keď som začala seriál sledovať, bola som hrdá na to, že nepotrebujem titulky:). A postupne som sa (zamotala a) namotala na príbeh o ľuďoch zo vzdialenej galaxie a cylonoch-robotoch, ktorí proti sebe bojujú v niekoľkoročnej vojne. Hlavný cieľ vesmírnej lode Battlestar Galactica po zničení planéty Caprica a ostatných jedenástich kolónií: nájsť trinástu kolóniu - Zem.
A popritom sa odvíjajú neskutočne zaujímavé a chytľavé príbehy hlavných i bočných postáv. A (pre mňa osobne najväčší) zlom prišiel v poslednej časti tretej série, kedy som mala tú česť dozvedieť sa identitu štyroch z piatich cylonských modelov (dovtedy sme poznali sedem, ktorých stvorila tzv. Final Five) vďaka neskutočne namakanej piesni (pôvodne od Boba Dylana - alebo žeby nie úplne pôvodne od neho?!:p pre pochopenie tejto poznámky je nutné pozrieť si všetky časti tohto úžasného seriálu) All Along The Watchtower.
Príbeh sa síce neskončil celkom podľa mojich predstáv, ale isté je, že nikto by nedokázal na začiatku povedať, ako to dopadne. Takže ak nemáte po ruke nejaký parádny seriál, a máte radi sci-fi, Galactica je najlepšia možnosť, po ktorej by ste mali siahnuť. :) Vrelo odporúčam.
Počas sledovania som mala také stavy, že som sestre vravela: "Ja som nemohla z toho zaspať, lebo som myslela na nich (na hlavných hrdinov) a... ja tam chcem byť s nimi!"
A keď nám slovenčinárka dala okrem testu za úlohu napísať sloh na tému "Moje stretnutie s umením" (a bola možnosť písať aj o seriáli), písala som o Galactice. A pani profesorka mi dala jednotku a ešte aj červeným perom dodala: "Veľmi pekne napísané."
:) Galactica je proste the bestestest. Dlho bol na vrchole môjho seriálového rebríčka Dexter. Ale teraz kvôli Galactice klesol na druhé miesto (o ktoré sa delí s perfektným sci-fi seriálom Firefly). Lebo zatiaľ som neobjavila seriál, ktorý by si zaslúžil prvé miesto u mňa viac než Battlestar Galactica.

Komentáre