Ako Zuzka palacinky (ne)robila

Keďže už som samostatný človek a sem-tam si musím aj variť, treba každý týždeň vymyslieť, čo si teda uvarím. A mamina má vždy povinnosť napísať mi v maili, ako sa to varí :). Pre tento týždeň padol verdikt - PALACINKY.
Však tie som už robila :). A nebolo to až také strašné..
Dnes som teda šla do obchodu a nakúpila všetko potrebné. Na byte som rozbila dve vajcia, pridala do nich sedem lyžíc múky - a miešala, postupne pridávajúc mlieko. Presne podľa mamininých inštrukcií :). Podarilo sa mi namiešať to dokonca bez hrudiek, čo považujem takmer za zázrak :).
Nedalo sa to viac oddaľovať - prišiel čas na vyprážanie. A tam sa všetko pokazilo :(.
Takže namiesto deviatich palaciniek, ktoré som mohla obedovať tri dni, som mala jednu - podotýkam nedorobenú - palacinku a guču trhancov :).
Nevyzeralo to tak dobre ako na tom obrázku, ale čo už.. Jednu nedorobenú palacinku som mala s malinovým džemom, guču trhancov som si poliala smotanou zmiešanou s lieskovoorieškovou nutelou :). Ono to bolo mňam v podstate.. Len to vyzeralo strašne :D.
Ale tak.. nehodnotím to ako totálny neúspech. Zajtra budem mať tiež na obed trhance.. takže - vôbec to nebolo zlé, vôbec vôbec. Veď ja som sa asi od polovice vyprážania už zmierená so situáciou začala na tie trhance aj tešiť :D..

Komentáre