Brian Blade

Predvčerom sa stala veľmi čudná vec..:D Dostala som sa na koncert jazzovej legendy. Že Brian Blade. Uau.:)
Pôvodne som chcela vynechať večernú nemčinu, lebo mi bolo zle (nádcha, bolesť hrdla and so on). Potom prišiel môj brat z práce s tým, že v šaline videl plagát o JazzFeste Brno. A vraj tam má byť Brian Blade - "dnes!".. Posledné dva lístky.. pre nás:). Brat ma pozval, keďže to bolo na mňa príliš drahé (230 Kč, keď máte na účte 301 Kč, je riadna pálka:D), za čo mu ĎAKUJEM:) (i keď nečíta blogy..:D whatever)..
A: šli sme do Semilassa.. taký cool názov:D.. Dlhá cesta.. a dážď. Vo vnútri už nepršalo..:D Malo to začať 19:30 koncertom Marty Töpferovej (takto vyzerala na koncerte). Začalo sa neskôr (o dosť, ale to je jedno:D).. A prekvapilo ma, že ide o latino.. Mám rada latino:). Síce sa to podľa mňa k jazzu nehodí, ale bavilo ma to a bolo to fajn.. Taká radostná hudba. A fascinujúce, aký hlbočizný španielsky hlas má to české žieňa..:D A mala veľmi sympatického gitaristu Alejandra zo Santiago de Chile:).

A napokon prišiel i Brian.. Teda, naňho sme natrafili hneď po príchode, keďže sa vykecával aj s kapelou (Mama Rosa) na chodbe.. Ja som zbadala kohosi čierneho a pýtam sa brata, či je to on (asi to znie rasisticky, ospravedlňujem sa:P).. A on, že hej. Takže sme stáli asi dva metre od neho:). A prekvapivo, hral iba na gitare a spieval. Tešila som sa na bicie, keďže je bubeík, ale v konečnom dôsledku mi to môže byť jedno, lebo ho vôbec nepoznám a jeho tvorbu nepočúvam..:D A venoval pesničku aj Michaelovi Jacksonovi, to bolo milé.:) A vlastne to bolo celkovo úplne super.. Prišli sme na byt tesne pred polnocou a vstávať bolo dosť ťažké, ale vôbec neľutujem..:)
A máme aj fotku (až jednu:D teda, pôvodne dve, ale iba jedna je funkčná..:P) a nahrávky (aj jednu celú pieseň - Get There..:) dala by som to aj sem, ale už som sa snažila uploadovať to tri hodiny a nič z toho, takže sa vzdávam..:D),

(btw na tej fotke nevidno piatu členku Mama Rosa - zarovno s gitaristom úplne vpravo sedí ešte jedna dievčina..:))

Komentáre