Pečieme: Cheesecake

Tentoraz som sa pustila do pečenia pri príležitosti mamininých narodenín. Rozhodla som sa pre cheesecake, keďže tento typ koláča mi v rôznych obmenách azda vždy vyšiel veľmi dobre, takže som šla na istotu. :D






Ingrediencie

KORPUS
  • 280 g maslových sušienok (v mojom prípade Butter Biscuits z Lidla /značka Sondey/ - bez palmového oleja :))
  • 50 g masla
PLNKA
  • 250 g roztierateľného tvarohu (tentoraz to bol naozaj tvaroh, inokedy mascarpone či ricotta, poslúži aj smotanová nátierka)
  • 80 g kryštálového cukru
  • 3 vajcia
+ čokoľvek na ozdobu

Postup


1. Rozdrobiť a podrviť sušienky na prášok. Zmiešať s rozpusteným maslom a výslednú hmotu natlačiť na dno a boky kruhovej formy vystlanej alobalom.


2. Tvaroh rozšľahať s cukrom, po jednom zapracovať vajcia. Hmotu vyliať na korpus a nechať piecť 60 minút na 150 stupňoch.


3. Keď cheesecake vychladne, môžeme sa pustiť do zdobenia. Ja som si pri špeci príležitosti nakúpila čokoládovo-mätové trubičky, farebné želé fazuľky a mrazené maliny. A použila som aj jednu zo sušienok, čo mi ostali.



Dobrú chuť! :)

Komentáre