Pečieme: Mascarpone cupcakes

Keďže som kúpila nové krásne košíčky na cupcaky, musela som ich aj vyskúšať. :D Očividne som si obľúbila v poslednej dobe mascarpone, lebo opäť som ho použila do krému.


Košíčky takto upečené už nevyniknú, tak tu je zopár ilustrácií:




INGREDIENCIE

CESTO
  • 100 g masla
  • 3 vajcia
  • 100 g práškového cukru
  • 150 g polohrubej múky
  • štipka prášku do pečiva
  • kakao
  • 100 g mliečnej čokolády
KRÉM
  • 200 g mascarpone + cca 50 g smotanovej nátierky
  • 100 ml smotany na šľahanie
  • práškový cukor (asi 1 lyžička)
  • pre osvieženie som ochutila aj citrónovým cukrom
  • môže byť aj stužovač
POSTUP
  1. Vajcia zmiešať s práškovým cukrom a s maslom.
  2. Zmiešať polohrubú múku a prášok do pečiva.
  3. Zmiešať všetko dohromady, zafarbiť kakaom.
  4. Piecť v košíčkoch, kam nasypeme na polovicu nakrájané kocky čokolády, na 170-180 stupňoch zhruba 30 minút.
  5. Krém vyšľahať zo všetkých ingrediencií, príp. pridať stužovač a nechať v chladničke, kým vychladnú cupcaky.
  6. Ozdobiť cupcaky krémom, príp. posypať ďalšími ozdobami - ja som zvolila čokoládové guľôčky.
(Musím sa naučiť dávať toho cesta do košíčkov ešte menej, lebo vždy mi aspoň v pár prípadoch vykypí. :D O:))



Dobrú chuť! :)

Komentáre