Olejomaľby (1): VESMÍR

Od januára 2018 sa pomaličky učím maľovať olejovými farbami. Striedam rôzne motívy, najčastejšie však prírodné - a rada maľujem vesmír, oblohu, hviezdy. Tu je ukážka môjho maliarskeho vývoja v téme VESMÍR za deväť mesiacov. :D


Orión a Sirius
10. - 11. február 2018


Tu som sa len veľmi pozvoľna začínala učiť, akým spôsobom postupovať pri vrstvení farieb a jednotlivých objektov na obraze. V súčasnosti by som zrejme už postupovala trošku inak, ale aj tak považujem túto vlnitú oblohu za celkom slušný výkon na to, že som maľovala asi mesiac a pol. :)


Mliečna cesta
18. máj 2018


Zverejňujem trochu farebne upravenú verziu, niekedy je totiž problém odfotiť obraz v takých farbách, aké naozaj má naživo. :) Tu som sa pokúšala o hviezdnu oblohu s pásom Mliečnej cesty a odraz vo vode. S tou čiernou to už snáď viem o trošku lepšie. :D


Slnko ide spať
22. máj 2018


Po prvýkrát som sa pokúsila o tieňovanie, ktoré vidno v dolnej časti na kopcoch. A je to vlastne aj prvý fantazijný obraz, ktorý mi príde ako zo sna. :) S tým zlievaním farieb na oblohe by som sa teraz pohrala ešte viac, ale aj takto sa mi to páči.


Kolotoč vesmíru
24. august 2018


Tento momentálne visí na našej chodbe a vždy sa pousmejem, keď mi naň padne pohľad. Zatiaľ posledný v pravom zmysle slova naozaj vesmírny a podľa mňa najvydarenejší, pokiaľ ide o výkresy (to boli doposiaľ všetky).


Strom v splne
18. september 2018


Nuž a tento máme tiež na chodbe, vidno ho ako prvý pri vstupe do bytu. Ide o plátno. Tu som veľmi hrdá na farby, aké sa mi podarilo namiešať - odkedy maľujem so značkou Van Gogh, ktorou namaľovali aj prekrásny film Loving Vincent, cítim sa umeleckejšie. :D Zaraďujem ho sem preto, lebo tu sa mi ten mesiac (je to mesiac, nie slnko) páči viac ako na predošlej maľbe. No možno ho zverejním aj v inej téme, stromovej. :D Uvidím. :)

Komentáre