Olejomaľby (2): STROMY

Už je to takmer rok, čo som tu zverejnila svoje maľby, označené témou VESMÍR. Verím, že odvtedy som sa opäť umelecky posunula. :D Minule som načrtla ako ďalšiu tému STROMY, tak prichádzam s mojimi verziami stromov - ihličnatých, listnatých, fantazijných, „skutočných“. :)

Pocta Vivaldimu
5. - 10. apríl 2018


Môj pokus „zhmotniť“ na výkrese jednu z mojich najobľúbenejších skladieb klasickej hudby, Štyri ročné obdobia. Odtiaľ aj ten poetický názov. O:)


Strom v splne
18. september 2018


Tento už sa tu ocitol, ale keďže je na ňom strom, patrí aj sem. :D


Stromy na jazere (Bob Ross)
17. - 20. marec 2019


Tu som sa prvýkrát pokúsila dôsledne nasledovať návod Boba Rossa. O:)


Hory, lesy
28. - 30. máj 2019


Moje prvé zobrazenie novodubnického okolia, i keď trochu upraveného. Prechádzky s Jenny vedia byť inšpirujúce aj takýmto spôsobom. :)

Zelené nebesá
9. júl 2019


Premaľovaný iný nevydarený obraz - vznikla akási polárna nočná obloha. :D Kombinovala som aj s vodovkami, ktoré vytvorili hviezdy. :)


Tajomný les
21. júl 2019


Táto maľba pochádza zo skicára (plátno). Podľa vzoru to malo vyzerať úplne inak, ale myslím, že má zaujímavú snovu atmosféru. O:)


Ostrov v divočine (Bob Ross - Island in the Wilderness)
5. august 2019


Opäť Bob Ross - a prvé pokusy s maliarskou špachtľou. :)


Skryté jazero (Bob Ross - Hidden Lake)
7. august 2019




Príjemný letný deň (Bob Ross - Warm Summer Day)
8. august 2019




Chodník medzi ihličnanmi
15. - 17. august 2019


Inšpirovala ma fotografia z Tatier, no dotvorila som si ju po svojom - aj s novým umeleckým podpisom. :D


Strom s lavičkou
22. august 2019


Trochu otrhané plátno (aj keď to vyzerá ako papier). Opäť ide o skutočné miesto - počas leta som navštevovala na našich lúkach lavičku, kde som niekedy strávila aj hodinu a pol či dve so zošitom na kolene a venovala sa svojmu príbehu... O:)


Hmlisté stromy
19. - 21. september 2019


Jesenná atmosféra. :)


Tu zatiaľ končím. Začala som experimentovať - pokúšala som sa o nejaké abstraktné maľby so špachtľou (akurát je človeku potom ľúto toľkej minutej farby :D), o ďalšie jesenné kúsky a podobne. Tak niekedy nabudúce, opäť s inou témou. :)

Komentáre